Bagagelucka i huvudet

Det är inte skönt. En stor bula blev det och en konstant känsla av en väldigt stram håruppsättning.

Nu har jag börjat min inskolning på de nya systemen på jobbet. Till veckan ska jag gå dubbelt och lära mig allt. Det blir spännande! Nu kommer jag inte vara reporter alls, vilket ju är lite tråkigt, utan kommer vara deskreporter de dagar jag inte är programledare/redaktör. Dvs jag kommer att reka för hela regionen. Men det blir roligt att få gräva lite, det är inte ofta man hinner det som reporter.

Gårdagen innefattade en långprommis med Kita, godis, en baklucka i huvudet, god mat hos svägerskan med familj och en trevlig kväll hemma hos de samma.

Idag är jag slö och vill egentligen inte göra något alls.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klumpgenen igen syster, jag har lyckas med det några gånger jag med, inte skönt ;S

2009-01-20 @ 22:23:40
Postat av: jenny

aj, låter som om det gjorde jätte ont ju

2009-02-18 @ 14:11:36
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0