Myje bra dag!

Nu äntligen har det vänt. För det har jag bestämt mig för. Nu blir mitt liv bra igen.

Det kommer att finnas vikariat till mig när jag kommer hem till Umeå =) Klaffar allt så kanske jag har jobb direkt! Så glad!

Det har dessutom kommit jätte rolig forskning som jag ska göra en grej av nästa vecka. Spännande blir det!

Har mest filmat idag, det är riktigt roligt att filma när man inte behöver tänka på att få ihop ett helt inslag, göra synkar etc. Utan då man bara kan fokusera på filmandet. Roligt!

Nu snart bär det av till Edsbyn, mamma och lillasyster.

Första snön har kommit! I Uppsala snöar det lapphandskar! =) Äntligen.

Mycket att vara glad över idag!

Hoppas du får en trevlig allhelgonahelg! Krams!

Kommentarer
Postat av: Björn

Fortsätt skriva, jag läser! =)

2008-11-06 @ 19:32:22
Postat av: Jennie

Jag läser också!

2008-11-07 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0