hälsosam

Det är nått jag vill bli. Få en coach som sätter lite fart på musklerna, en dietist som ger mig bra och enkla, men goda recpet som är nyttiga. Men som vanligt finns det ett problem, jag har så jäkla dålig självdiceplin. När man kan äta lönnsirap, smörstekta köpta pankakor med kanel och bacon. Popcorn. Choklad. Hamburgare - det måste vara en enklaste lunchen och jag är garanterad att äta mig mätt. Vet vad jag får. Jag är ju så kräsen!

Jag vet vad du tänker. I know. Jo. JAG VET! Men det blir bara inte så... jag är lat. Trött. Å snuset smakar gott och gör mig glad i själen! Jojo.. I know.

Det är så tråkigt att göra tråkiga saker. Som att gå ut med soppåsen. Eller att tvätta. Och att äta allt som inte är speciellt.

När man läser det här kan man inte tro att jag inte är rädd för vuxenpoäng. Kollar Nytt läge på trean. Vad ska man tänka på när man köper hus? Funderar på att skaffa statoilkort som tillskott till ica kortet...

Behöver en piska på allt det där tråkiga bara!

Nu kommer familjen hem, måste se vad dom tycker om alla utslagna väggar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0