Förbannad

Vad är det med allt! Jag vill bara sparka och slå runt omkring mig.

1. BOENDE

1.1 Lgh som jag sett fram emot så länge: Dålig organisationsförmåga/hjärndödhet gör att jag imorgon får en hyresgäst. Jo. Vi ska bo två främlingar i samma LILLA tvåa. Båda med nästan uteslutande OB-scheman - vilket gör att vi behöver sova och ha tyst väldigt udda tidern. Citat "Oj, var det i november du flyttar".

1.2 Att städa lägenheten innan man drar och har hyrt ut den verkar inte vara allmänt förnuft. Inte ens att damsuga bort dammråttorna eller chipset på golvet.

1.3 Att låna andras prylar och sedan kasta bort dom/ta dom/gömma dom, verkar också vara helt okej.

1.4 Att inte låta sina två hyresgäster få ens EN hylla att dela på i garderob och badrum påvisar ytterligare bara ovanstående teori om allmänt förnuft.



2. PENGAR

2.1 Handelsbanken vet inte hur man håller folks saldon stabila. Att lägga till lite pengar å sen ta bort dom är helt okej, så länge det är på bankens villkor. Att sedan förneka allt (Trots att kunden har stenkoll på kontot) funkar så pass bra att kunden byter bank.

2.2 Har du ett bra tips på en bra bank?

2.3 Det är jävligt checkt att stå på Arlanda och inte ha pengar för att ta sig därefrån, på grund av ovanstående banks inkompetens.



3. TELEFON

3.1 Vad är problemet med att låta mikrofonen i mobiltelefoner leva lite längre än genomsnittliga 1,5 år?

3.2 Alla Sony Eriksson telefoner jag har haft har haft en mikrofon som gör att den dör efter ovanstående tid.

3.3 Någon som har tips på en bra mobiltelefon?


4. FLYGPLAN

4.1 Återigen - VARFÖR kostar en resa ToR Arlanda-Umeå lika mycket som en vecka utomlands eller en resa till Thailand?

4.2 Har flygbränslet verkligen blivit SÅ dyrt.

4.3 Ska starta mitt eget jäkla flygbolag.

4.4 Sen när kostar en liten smörgås och en kopp äckligt kaffe 70 spänn?


SLUTLIGEN: Var är världen som jag tyckte om?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ärlskar dig!!!

Ska se om jag kan fixa dig en telefon! Puss syrran

2008-10-31 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0