Båten ska upp och hamocken ska bindas upp

Det har jag just hört på vädret. Det blir blåsigt och kallt. Här i Uppsala är det runt noll strecket, nästan inga löv kvar. Grr.

Fick en påminnelse om att jag varit dålig på att blogga. Jag har varit så trött bara! Sover och sover.

Min rumskompis är iaf jätte trevlig och hänsynsfull! Så det är riktigt bra. Mina farhågor var inte befogade.

I helgen var jag till Umeå och gjorde nog årets dyraste misstag. Påväg ner till Uppsala söndagkväll visade det sig att jag bokat nerresan samma dag som uppresan, dvs på fredagen den 24:e. HU! 1500 spänn fick jag pröjsa för en ny biljett. Att lägga på min redan galet dyra biljett jag redan betalt. Så 3700 kronor la jag på en helg i Umeå. INTE vad jag har råd med.

Men helgen var trevlig! Härliga människor, Umeås bästa burgare, kramar å mys.

Idag höll jag på att köra fast i lervälling lååång ifrån civilisationen, höll på att förstöra bilens underrede (men tror att det gick bra) och filmade ett nedbränt hus med förmodad innebränd. Det var inge roligt. Blev illa berörd av att komma så nära. Stackars anhöriga och vänner.

Sterling har gått i KK, kanske dagens största nyhet. Gårdagens nyhet var att lillasyster flyttat in i sitt nya hus! Sååå många vuxenpoäng har hon fått och dessutom en glad men lite sotis stora syster =) Hon har köpt platt-tv till och med!

Nu har jag skrivit strunt så många tecken att om du fortfarande läser så ger jag dig en stor eloge!

Trevlig kväll mina vänner!

Bytheway har jag köpt ny mobil nu, så nu ska jag väl höras av alla hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0