Nu jäklar!

Nu är alla väskor packade, inklusive skafferimaten. Så nu är det nära! För imorgon efter jobbet styr jag kosan norrut. Inget mer flängande, nu blir jag Umébo!

Påväg upp stannar jag i Hassela för att umgås lite med mormor och farfar. Det ska bli mysigt! Jag är lovad grynkaka =)

Jag längtar tills imorgon! Veckan har faktiskt gått fort, kanske just för att varje dag varit den sista i sitt slag.

Jag har aldrig varit mycket för nyårslöften, men ett umelöfte kan jag ge. Jag ska börja träna. Jag måste bygga muskler och få känna mig sund och snygg.

Där hemma väntar björnen och vår egen lilla Kita =) Å vad jag längtar!

För övrigt kan jag berätta att jag idag varit nästan längst upp i kyrktornet på Domkyrkan! Jätte häftigt, skräckblandad förtjusning =)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Välkomen hem =)

2008-11-21 @ 19:40:49
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: lina

du är så välkommen tillbaka =)

2008-11-23 @ 08:56:48
URL: http://litelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0