Det är humor!

Först tror man att det är en död varg som ligger vid vägen. Sedan kommer rapporter om att det kan vara en gris ELLER en människa.

Efter mycket letande visar det sig vad det var. En hjort!

Imorgon åker jag till Umeå, har semester mån-ons och på onsdag ska Kita in på test. Det känns inte alls bra.

Sedan tar jag bilen och åker ner för 1 1/2 vecka till. Blir skönt att slippa cykla klockan fyra på mornarna. Det börjar bli kallt, är mycket dimmigt ofta och halt. Dessutom har växlar och bromsar på min cykel frusit och jag har inga vinterkläder. Så, det blir skönt med bil.

Snart hemma! Men samtidigt känner jag stress, för jag måste hinna få ordning på det där du vet, innan jag flyttar hem. Och stress gör saken bara värre. Lite problem med att förstå hur jag ska göra. Jag vet hur jag ska tänka, men hur lyckas man tänka så som man ska? Jag har alltid haft problem att styra mina tankar... de bara fladdrar iväg... hejvilt utan kontroll. Men en ny dag imorgon att försöka lyckas på.

Ligger i soffan och tittar på TV. Första dagen morgon är alltid lite jobbigt. Blir nog bättre imorgon.

Kram på er! Ses i Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0