Sover som en tonåring

Ja vad ska man säga. Gomorron kanske? Min nya tid att självvakna (utan klocka) har visat sig vara 14.15. Få se nu, i natt sov jag alltså dryga 13 timmar. Man undrar ju vad som är fel!

Men, det är skönt att sova och nu blir det snart till att pallra sig upp jobbtid. Jag får nog kliva upp tidigt imorgon så att jag vänder dygnet rätt innan torsdag.

Man blir ganska konstig i kroppen av att sova så länge, speciellt avsaknaden av nikotin. Tror att det gör att jag sover ännu djupare framåt eftermiddagen.

Nåja! Idag hinns uppenbarligen inte med så mycket.

Jag ska chilla.

Kommentarer
Postat av: Lina

det är ju helgalet att sova så länge.. själv kliver man ju upp typ sju.. men så är jag helt knäckt åsså

2008-12-10 @ 07:50:15
Postat av: Lill Systra

Men syster, det låter som att vi är släkt ;P

Kan sova hur länge som helst på helgerna.

Och när jag jobbar kväll, kliver jag bara upp och åker!





Hur gick det på jobbet idag =) ?

Vad vill du ha julklapp?

2008-12-11 @ 15:17:27
URL: http://metrobloggen.se/juliabergstrom
Postat av: jenny

hahah du är ju inte klok. Sova så länge, fast jag och lucas sover oxå länge =) 10 brukar klockan bli =)

2008-12-18 @ 10:57:03
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0