Snart är det jul - det visste du inte!

Japp, då är man inne på andra veckan på nya jobbet. Trivs bra och har trevliga jobbarkompisar. Som alla vikarier har jag kanske det sämsta schemat i julhelgerna. Men, men... Imorgon kväll efter jobbet drar vi i vart fall till Edsbyn för julfirande.

Åsså har vi nyår, vad tusan ska man göra på nyår? Alla verkar ha storslagna planer. Jag saknar alla som flyttat från Umeå, ska ni inte flytta hem snart?

Nåja, dagens jobb är kvällsjobb. Ganska skönt på en måndag, då det blir lite långledigt.

I fredags var det julfest på jobbet, roligt! Sedan har vi mest tagit det lugnt hela helgen. Barnkalas i lördags och i söndags handlade jag alla julklappar på två timmar. Effektivt va?!

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att bli redo för jobbet.

Krams!

Kommentarer
Postat av: Lina

hur har det gått med julklapparna då??

2008-12-22 @ 13:56:00
URL: http://litelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0