Överstekta bacon

och inte helt frasiga frasvåfflor har gjort min mage både mätt, men också smått äcklad. Nåja, det var min lunch och den kanske ska följas av en snus.

Det här är sista måndagen som jag är arbetslös/har semester. Det känns blandat. Jag vill börja jobba, jag tycker att det är roligt och jag har något att göra på dagarna. Samtidigt rullar karusellen igång då. Ny arbetsplats, nya kollegor, nya rutiner, nya nyheter. Inget mer sova halva dagen. Sorgligt men skönt - en typisk paradox.

Utanför mitt fönster kommer vita lapphandskar singlande från skyn. Snart är det jul!

Jag har bara köpt två klappar. Den som har julklappstips i någon av alla möjliga kategorier, posta som kommentar!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0